QuickJobs

Ajutor

ANGAJATOR

FAQ: Ce este Quickjobs?
Quickjobs.ro este un serviciu online modern, un concept nou de intermediere rapida a contactului dintre compania dumneavoastra si candidatii potentiali pentru posturile pe care le aveti disponibile. Site-ul este destinat unei categorii largi de utilizatori, indiferent de domeniul de activitate si are principalul avantaj ca permite trimiterea si primirea unei aplicatii in timp real, fara a fi nevoie din partea candidatilor sa completeze formulare complexe sau diverse forme de aplicare. Candidatii vor aplica in format propriu direct catre adresa de email furnizata de Dvs.


FAQ: Care sunt avantajele serviciului Quickjobs?

  1. Folosind serviciul Quickjobs.ro puteti derula rapid si cu costuri minime proiecte de recrutare de orice anvergura, in orice oras din Romania, pentru orice nivel/categorie profesionala.
  2. Quickjobs.ro beneficiaza de acoperire nationala implicita, si in acelasi timp posibilitatea de adresare doar catre candidatii dintr-un oras anume.
  3. Receptionare instantanee a Cv-urilor aplicantilor, direct in casuta de email furnizata, fiecare mail avand in subiect titlul pozitiei vacante, ceea ce face extreme de usoara organizarea Cv-urilor primite direct in casuta de email a Dvs.
  4. Cv-urile incep sa fie primite chiar din ziua postarii anuntului, astfel incat puteti contacta imediat candidati interesanti.
  5. Faptul ca primiti CV-urile direct in casuta Dvs. de email va scuteste de obligatia consumatoare de timp de a intra de fiecare data in contul Dvs. de pe site-ul Quickjobs.ro pentru a verifica daca ati mai primit sau nu aplicatii. Va scuteste de asemeni de timpul necesar rasfoirii online a aplicatiilor primite si a dificultatilor legate de calitatea conexiunii. In plus nu veti mai consuma timp descarcand Cv-urie aplicantilor unul cate unul deoarece vor fi stocate local pe calculatorul Dvs. si veti putea astfel beneficia de toate avantajele cautarii pe cuvinte cheie sau organizarii arborescente oferite de clientul Dvs. de mail (Outlook Express, Microsoft Outlook... etc).
  6. Costurile recrutarii online sunt cele mai mici in raport cu avantajele, raportat la costurile cu publicitatea in media offline.
  7. Vizibilitate maxima. Informatiile furnizate candidatilor sunt mult mai bogate si detaliate decat cele pe care le puteti oferi de exemplu prin intermediul unui anunt de mica publicitate, fara a avea costuri suplimentare. In plus puteti reveni de oricate ori este necesar pentru a modifica/personaliza anuntul Dvs., de asemeni fara costuri suplimentare.

FAQ : Ce NU face serviciul Quickjobs.ro:
Quickjobs.ro nu intervine in nici un fel in procesul de selectare, respingere sau contactare a candidatilor. Aceste aspecte revin in exclusivitate angajatorilor.

INREGISTRARE FIRMA

FAQ: Cum ma inregistrez?
Pentru a va crea un cont de angajator, va invitam sa apasati pe link-ul "Creare cont" din cadrul Sectiunii Utilizator, situata in partea dreapta a paginii principale, apoi sa completati formularul de inscriere.
FAQ: Care sunt informatiile solicitate la inscriere?
Informatiile obligatorii solicitate la inscriere sunt:

  1. Adresa de email. Important de retinut ca adresa de intregistrare reprezinta si adresa care va fi utilizata fie pentru a primi CV-uri ( in cazul in care sunteti angajatori), fie pentru a primi oferte de angajare, respectiv informatii de actualitate din partea site-ului QuickJobs
  2. Parola.  
  3. Tip Cont. Contul Dvs. poate fi pentru:
    1. Firma – Fapt ce va permite sa adaugati anunturi cu oferte de locuri de munca (Vreau sa adaug Anunturi)
    2. Persoana – Fapt ce va permite sa trimiteti CV-ul Dvs. in atentia anagajatorilor si respectiv sa primiti informatii de ultima ora din partea noastra (Vreau sa trimit CV-ul meu) 

Crearea contului de utilizator este conditionata de acceptarea celor stipulate in “Termeni si Conditii”. Cititi cu atentie acest document inainte de a va inscrie.
Zona de informatii optionale permite o mai buna personalizare a mesajului Dvs. si faciliteaza contactul cu terte parti, de acceea sugesestia noastra este sa furnizati si aceste informatii: Prenume, Nume, Telefon, Fax:  
*Nota: responsabilitatea completarii datelor solicitate va revine in intregime.

Pasul 1: Completare corecta informatii solicitate.
Pasul 2: Bifeaza casetuta : “Am citit/ Sunt de acord cu Termeni si Conditii” (bifarea acestei casetute este obligatorie pentru a deveni client Quickjobs. Documentul Termeni si Conditii poate fi considerat contractul pe care il veti avea cu site-ul nostru. Cititi cu atentie acest document inainte de a va inscrie pentru a fi in cunostiinta de cauza despre obligatiile si beneficiile de are dispuneti)
Pasul 3: Apasati butonul “Creaza cont”
Pasul 4: Un email de validare va fi trimis in cel mai scurt timp pe adresa de mail furnizata. Urmati instructiunile de mailul primit. In acest moment contul Dvs. este activ si puteti beneficia de serviciile Quicjobs.

RECUPERARE PAROLA

FAQ: Ce fac daca am uitat parola?
In cazul in care ati uitat parola de acces, folositi linkul "Am uitat parola", aflat in Sectiunea Utilizator situata in partea dreapta a paginii principale. Introduceti adresa de email cu care v-ati inregistrat si apasati butonul “Recupereaza Parola”)
Un email va fi trimis automat pe adresa de mail furnizata, continand noua parola. Odata intrat in contul Dvs. puteti schimba parola furnizata automat de sistem din meniul “Setari Cont” optiunea “Schimba Parola”. Pentru detalii suplimentare consulta sectiunea: Schimbare Parola (link aici catre sectiunea din help)
NOTA*: In cazul in care nu mai stiti nici adresa de email, nici parola, contul poate fi recuperat numai prin interventia unui asistent Quickjobs. Pentru aceasta, ne puteti contacta la [email protected].

SETARI CONT

Sectiunea contine 3 zone:
FAQ: Cum modific Datele Personale?
FAQ: Cum modific numarul de Telefon/Fax la care pot fi contactat?

  1. Date Personale: va permite modificarea/actualizarea urmatoarelor informatii:
  2. Prenume  
  3. Nume
  4. Telefon  
  5. Fax

FAQ: Cum modific Parola?

  1. Schimbare Parola: Pentru a schimba parola necesara logarii, trebuie sa parcurgeti urmatorii pasi:

Pasul 1: Va logati in contul Dvs. de utilzator.
Pasul 2: Accesati Meniul Setari Cont/Schimbare Parola
Pasul 3: Va aparea o fereastra cu 3 campuri: parola veche, parola noua, confirmare parola noua. Dupa confirmarea noii parole veti ramane logat, urmand ca data urmatoare sa va logati cu noua parola.

FAQ: Unde pot sa prezint informatii despre Compania mea?

  1. Descriere Companie: Sectiunea are scopul de a permite prezentarea de informatii suplimentare catre candidati. Textul introdus aici va aparea in fiecare dintre anunturile pe care le postati, daca bifati optiunea corespunzatoare. Este recomandat sa furnizati candidatilor o descriere scurta dar cuprinzatoare, continand principalele informatii despre companie, precum istoric si obiect de activitate. Meniul va ofera de asemeni posibilitatea de a introduce o sigla a companiei Dvs. ceea ce va face compania mai usor de recunoscut vizual de catre candidati.

ANUNTURILE MELE - POSTARE ANUNT

FAQ: Cum pot publica un anunt pe site?
Pentru a publica un anunt pe site trebuie sa aveti un cont de angajator pe Quickjobs, iar acest cont sa fie activat.
Pasul 1: Dupa ce intrati in contul dumneavoastra alegeti optiunea "Anunturile mele" aflat in meniul din stanga. In pagina rezultata apasati pe butonul "Adauga anunt", simbolizat sub forma semnului + (insereaza icon cu butonul)
Completati formularul de inscriere a anuntului. Oferiti cat mai multe informatii candidatilor despre postul disponibil, incercati sa il faceti atractiv si interesant.  (Puteti consulta in acest sens cateva modele in sectiunea Modele Anunturi.) Dupa ce completati toate campurile, la sfarsit apasati pe "Salveaza"

INFORMATII INTERZISE IN ANUNT:

FAQ: Ce nu trebuie sa scriu in anunt?
In formularele de publicare a anunturilor nu vor fi acceptate detalii de contact ale firmei dvs (numere de telefon, fax, email, adrese web ... etc).
Contactarea candidatilor se face numai de catre Dvs, in baza datelor de contact specificate in CV-urile primite.

ORGANIZARE ANUNTURI

FAQ: Cum pot sa imi organizez folderul de anunturi?
FAQ: Cum pot sa vad cati candidati au aplicat la un anumit post?
Meniul “Anunturile Mele” permite organizarea anunturilor pe diverse criterii. Optiunea este utila in cazul unui numar mare de anunturi. Criteriile in functie de care se pot organiza anunturile sunt:

  1. Titlu
  2. Domeniu
  3. Oras
  4. Data incepere/Data Expirare
  5. Status anunt (active/inactiv)
  6. Numarul de Cv-uri primite pentru fiecare anunt.

Optiunea “Arata filtru” va permite sa setati in mod punctual fiecare dintre criteriile de mai sus si sa organizati astfel anunturile inclusiv in functie de criterii multiple.

EDITARE/SETARI ANUNTURI

FAQ: Vreau ca numele companiei mele sa fie confidential. Cum fac?
In cazul in care doriti sa publicati un anunt iar numele/descrierea firmei sa nu apara pe site, in formularul "Adauga anunt" puteti lasati debifata casuta " Daca vrei ca in anunt sa apara si descrierea companiei, bifeaza checkboxul". Lasand debifata optiunea, numele companiei Dvs. va fi confidential.

FAQ: Cum pot modifica data de expirare a anuntului?
Dupa ce va logati in contul de angajator alegeti optiunea "Anunturile Mele", aflata in meniul din stanga.
Pentru a modifica data de expirare a unui anunt apasati pe iconita "Editeaza" din dreptul anuntului respectiv. Va aparea formularul cu datele completate la inregistrarea anuntului. In campul "Expira" puteti seta o alta data.

FAQ: Unde setez data de incepere a unui anunt?
Dupa ce va logati in contul de angajator alegeti optiunea "Anunturile Mele", aflata in meniul din stanga.
Pentru seta data de incepere a unui anunt apasati pe iconita "Editeaza" din dreptul anuntului respectiv. Va aparea formularul cu datele completate la inregistrarea anuntului. In campul "Start" puteti seta data de start a anuntului. Puteti seta o data ulterioara, astfel incat, daca bifati optiunea “Activ” anuntul se va activa automat la data precizata din viitor.

FAQ: Cum pot modifica starea unui anunt(activ/inactiv)?
Dupa ce va logati in contul de angajator alegeti optiunea "Anunturile Mele", aflata in meniul din stanga.
Pentru a modifica statusul unui anunt apasati pe iconita "Editeaza" din dreptul anuntului respectiv. Va aparea formularul cu datele completate la inregistrarea anuntului. In dreptul campul “Activ”, debifati/bifati optiunea, in functie de preferinta.
Puteti utiliza aceasta optiune pentru a pastra un anunt deja creat in baza Dvs. de anunturi si pentru a-l reactiva la o data ulterioara, fara sa mai fie nevoie rescrierea lui. Filtrul din pagina “Anunturile Mele” va permite sa evidentiati/separati foarte usor anunturile active de cele inactive.
Inactivarea unui anunt echivaleaza cu stergerea lui din lista de anunturi publicate si accesibile pentru aplicare candidatilor, dar nu il sterge din baza Dvs. de anunturi. In urma inactivarii candidati nu mai pot aplica la anuntul respectiv.

FAQ: Cum pot sterge un anunt?
Dupa ce va logati in contul de angajator alegeti optiunea "Anunturile Mele", aflata in meniul din stanga.
Apasati pe iconita "Editeaza" din dreptul anuntului respectiv. Va aparea formularul cu datele completate la inregistrarea anuntului. In partea de jos se afla butonul “Sterge” prin apasarea caruia anuntul se sterge automat atat din lista anunturilor active  pe site cat si din baza Dvs. de anunturi din sectiunea de administrare “Anunturile mele”.

FAQ:  Cum pot republica un anunt?
Dupa ce va logati in contul de angajator alegeti optiunea "Anunturile Mele", aflata in meniul din stanga.
Pentru a republica un anunt apasati pe iconita "Editeaza" din dreptul anuntului respectiv. In campul "Data introducerii" puteti alege ziua in care doriti sa fie republicat anuntul dumneavoastra. In data selectata, anuntul va fi automat republicat pe site si va fi deschis spre aplicare candidatilor.

FAQ:  Unde setez adresa de email pe care voi primi Cv-urile candidatilor?
Adresa implicita la care se primesc Cv-urile aplicantilor este cea de inregistrare. Ea apare implicit in fiecare formular de postare anunturi din meniul “Anunturile Mele”.
Puteti insa sa setati cate o adresa specifica pentru fiecare anunt, in cazul in care doriti ca Cv-urile sa fie trimise pe adrese diferite. Optiunea este utila atunci cand doriti ca Cv-urile aplicantilor sa fie directionate de exemplu in atentia unui departament anume din cadrul companiei Dvs. ([email protected], [email protected], [email protected] ... etc)

FAQ:  Pot primi Cv-urile aplicantilor pe diferite adrese de emai?
Da. Vezi FAQ: Unde setez adresa de email pe care voi primi Cv-urile candidatilor?

CANDIDAT

FAQ: Ce este Quickjobs?
Quickjobs.ro este un serviciu online modern, un concept nou de intermediere rapida a contactului dintre Dvs. in calitate de candidat si angajatorii potentiali care ofera posturile pe care le au disponibile. Site-ul este destinat unei categorii largi de utilizatori, indiferent de domeniul de activitate si are principalul avantaj ca permite trimiterea si primirea unei aplicatii in timp real, fara a fi nevoie din partea candidatilor sa completeze formulare complexe sau diverse forme de aplicare. Candidatii vor aplica in format propriu direct catre adresa de email furnizata de angajator.

FAQ: Care sunt avantajele serviciului Quickjobs?

  1. Folosind serviciul Quickjobs.ro puteti aplica rapid si cu costuri minime la proiecte de recrutare, din orice oras din Romania, pentru orice nivel/categorie profesionala.
  2. Quickjobs.ro beneficiaza de acoperire nationala implicita, si in acelasi timp posibilitatea de adresare doar catre candidatii dintr-un oras anume.
  3. Receptionare instantanee a Cv-urilor aplicantilor, direct in casuta de email a angajatorului, fiecare mail avand in subiect titlul pozitiei vacante face extrem de facila receptionarea si organizarea Cv-urilor de catre angajator.
  4. Cv-urile incep sa fie primite chiar din ziua postarii anuntului, astfel incat puteti fi contact imediat de catre angajatorii interesanti.
  5. Faptul ca puteti trimite Cv-urile direct in casuta de email a angajatorului va scuteste de obligatia consumatoare de timp de a completa formate standard de Cv-uri si de a le actualiza de fiecare data atunci cand apare o modificare in cariera Dvs. Puteti aplica cu Cv-ul Dvs. obisnuit, punandu-va in valoare creativitatea si capacitatea de a va personaliza Cv-ul.
  6. Vizibilitate maxima. Puteti aplica la oricat de multi angajatori fara nici un cost!

FAQ : Ce NU face serviciul Quickjobs.ro:

  1. Quickjobs.ro nu intervine in nici un fel in procesul de selectare, respingere sau contactare a candidatilor. Aceste aspecte revin in exclusivitate angajatorilor.
  2. Nu va ofera posibilitatea de a cunoaste datele de contact directe ale angajatorului deoarece prin simplul fapt al postarii anuntului pe site-ul Quickjobs.ro angajatorului i-au fost garantate confidentialitatea datelor personale, in acelasi mod in care datele Dvs. personale precizate in contul de Aplicant sunt garantate in fata angajatorului.

INREGISTRARE CANDIDATI

FAQ: Cum ma inregistrez?
Pentru a va crea un cont de candidat va invitam sa apasati pe link-ul "Creare cont" din cadrul Sectiunii Utilizator, situata in partea dreapta a paginii principale, apoi sa completati formularul de inscriere.
FAQ: Care sunt informatiile solicitate la inscriere?
Informatiile obligatorii solicitate la inscriere sunt:

  1. Adresa de email. Important de retinut ca adresa de intregistrare reprezinta si adresa care va fi utilizata pentru a primi informatii de actualitate din partea site-ului QuickJobs
  2. Parola.  
  3. Tip Cont. Contul Dvs. poate fi pentru:
    1. Firma – Fapt ce va permite sa adaugati anunturi cu oferte de locuri de munca (Vreau sa adaug Anunturi)
    2. Persoana – Fapt ce va permite sa trimiteti CV-ul Dvs. in atentia anagajatorilor si respectiv sa primiti informatii de ultima ora din partea noastra (Vreau sa trimit CV-ul meu) 

Crearea contului de utilizator este conditionata de acceptarea celor stipulate in “Termeni si Conditii”. Cititi cu atentie acest document inainte de a va inscrie.
Zona de informatii optionale permite o mai buna personalizare a mesajului Dvs. si faciliteaza contactul cu terte parti, de acceea sugesestia noastra este sa furnizati si aceste informatii: Prenume, Nume, Telefon, Fax:  
*Nota: responsabilitatea completarii datelor solicitate va revine in intregime.

Pasul 1: Completare corecta informatii solicitate.
Pasul 2: Bifeaza casetuta : “Am citit/ Sunt de acord cu Termeni si Conditii” (bifarea acestei casetute este obligatorie pentru a deveni client Quickjobs. Documentul Termeni si Conditii poate fi considerat contractul pe care il veti avea cu site-ul nostru. Cititi cu atentie acest document inainte de a va inscrie pentru a fi in cunostiinta de cauza despre obligatiile si beneficiile de are dispuneti)
Pasul 3: Apasati butonul “Creaza cont”
Pasul 4: Un email de validare va fi trimis in cel mai scurt timp pe adresa de mail furnizata. Urmati instructiunile de mailul primit. In acest moment contul Dvs. este activ si puteti beneficia de serviciile QuickJobs.

RECUPERARE PAROLA

FAQ: Ce fac daca am uitat parola?
In cazul in care ati uitat parola de acces, folositi linkul "Am uitat parola", aflat in Sectiunea Utilizator situata in partea dreapta a paginii principale. Introduceti adresa de email cu care v-ati inregistrat si apasati butonul “Recupereaza Parola”)
Un email va fi trimis automat pe adresa de mail furnizata, continand noua parola. Odata intrat in contul Dvs. puteti schimba parola furnizata automat de sistem din meniul “Setari Cont” optiunea “Schimba Parola”. Pentru detalii suplimentare consulta sectiunea: Schimbare Parola (link aici catre sectiunea din help)
NOTA*: In cazul in care nu mai stiti nici adresa de email, nici parola, contul poate fi recuperat numai prin interventia unui asistent Quickjobs. Pentru aceasta, ne puteti contacta la  [email protected]

SETARI CONT

Sectiunea contine 2 zone:
FAQ: Cum modific Datele Personale?
FAQ: Cum modific numarul de Telefon/Fax la care pot fi contactat?

  1. Date Personale: va permite modificarea/actualizarea urmatoarelor informatii:
  2. Prenume  
  3. Nume
  4. Telefon  
  5. Fax

FAQ: Cum modific Parola?

  1. Schimbare Parola: Pentru a schimba parola necesara logarii, trebuie sa parcurgeti urmatorii pasi:

Pasul 1: Va logati in contul Dvs. de utilzator.
Pasul 2: Accesati Meniul Setari Cont/Schimbare Parola
Pasul 3: Va aparea o fereastra cu 3 campuri: parola veche, parola noua, confirmare parola noua. Dupa confirmarea noii parole veti ramane logat, urmand ca data urmatoare sa va logati cu noua parola.

APLICARE

FAQ: Cum aplic la un anunt?
Pentru a aplica la un anunt NU este nevoie sa fiti inregistrat. In situatia cand sunteti inregistrat, NU este nevoie sa fiti logat. Acest fapt economiseste timp important in actiunea Dvs. de a aplica la diverse pozitii.

  1. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa selectati anuntul la care doriti sa aplicati si sa dati click pe link-ul “click aici pentru a aplica” disponibil in partea dreapta sus a anuntului de angajare.
  2. Folositi butonul “Browse” pentru a cauta local pe calculatorul Dvs. documentul pe care doriti sa il trimiteti, completati dupa caz textul dorit in sectiunea rezervata Scrisorii de Intentie si apasati butonul “Aplica”

Cv-ul Dvs. este deja in casuta de email a angajatorului!

FAQ: Care este rolul Quickjobs.ro?
Quickjobs.ro este o platforma comuna unde se pot intalni ofertele de locura de munca din partea angajatorilor si cererile de locura de munca din partea candidatilor. Quickjobs.ro intermediaza legatura dintre aceste parti, intr.-un cadru organizat si eficient. Quickjobs.ro va ofera astfel acces direct la angajatori, fara nici un cost din partea Dvs. si cu un consum minim de timp.
Quickjobs.ro pastreaza confidentialitatea datelor apartinand atat candidatilor, cat si companiilor angajatoare.
Prin crearea unui cont, Quickjobs.ro va ofera de asemeni acces la informatii de ultima ora privind piata ofertelor de munca, noutati, informatii utile privind comportamentul la interviú, avand din acest punct de vedere un rol de informare si educare.
Quickjobs.ro nu controleaza in nici un fel procesele de selectare, respingere sau de contactare ulterioara a candidatilor, pe baza datelor de contact oferite de Dvs. in Cv. Aceste aspecte tin exclusiv de angajatori.

FAQ: Ce trebuie sa fac pentru a ma angaja prin Quickjobs.ro?
Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa trimiteti un Cv in atentia angajatorilor. Pentru a va maximiza sansele de a ajunge la interviuri, sau de a va gasi usor un loc de munca, trebuie sa concepeti cu atentie Cv-ul, deoarece el reprezinta primul contact dintre angajator si Dvs. si prima sursa de informatii. Modul in care acesta este conceput si realizat este unul dintre elementele care conditioneaza succesul aplicatiei Dvs.

FAQ: Cat costa serviciile oferite de Quickjobs.ro ?
Serviciile Quickjobs.ro sunt complet GRATUITE.

FAQ: Cum pot contacta un angajator?
Folosirea serviciului nostru implica anumite reguli de ambele parti. Prin modul sau de conceptie sistemul Quickjobs.ro ofera avantaje ambelor parti, motiv pentru care nu este posibila contactarea directa a angajatorilor, ci numai prin intermediul site-ului utilizand modalitatile de aplicare permise.
Desigur, prin efort personal, este posibila aflarea datelor de contact ale angajatorilor, candidatii care reusesc sa contacteze angajatorii in mod direct, isi pierd avantajele legate de folosirea sistemului Quickjobs.ro si se discrediteaza in fata acestora prin faptul ca ignora modul ales de angajator de a primi Cv-uri.

 FAQ: OK, am aplicat la cateva oferte.  Ce urmeaza?
In functie de modul de prezentare realizat de Dvs. in Cv si de experienta profesionala si compatibilitatea cu postul oferit, este posibil sa fiti contacta de catre angajator. Hotararea apartine in exclusivitate acestuia. Quickjobs.ro nu are nici un rol in influentarea acestei decizii. Angajatorul are toate datele Dvs. de contact si va va contacta imediat ce crede necesar.

CAUTARE JOBURI

FAQ: Cum gasesc o oferta de job dintr-un anumit oras?
In principal site-ul este organizat pe categorii profesionale. Selectati categoria de interes. Utilizati filtrul disponibil pentru a organiza anunturile disponibile in categoria respectiva in functie de orasul dorit.
FAQ: Cum gasesc ofertele de job dintr-un anumit domeniu?
In principal site-ul este organizat pe categorii profesionale. Selectati categoria de interes de pe prima pagina si toate ofertele disponibile vor deveni vizibile.

FAQ: Cum gasesc ofertele care ma intereseaza folosind partea motorului de cautare numita "Cuvant cheie"?
In motorul de cautare, in campul "Cuvinte cheie" introduceti pe rand cuvintele care credeti ca se potrivesc cel mai bine postului dorit de catre dumneavoastra. Apasati pe butonul "Cauta" si va aparea o pagina cu toate ofertele active care contin cuvantul introdus.